דלג לתוכן

MINISO פותחת את החנות הראשונה בישראל

29/07/2018

MINISO פותחת את החנות הראשונה בישראל:

70% מהמוצרים יהיו בטווח מחירים 5-20 ₪

החנות, שתפתח בעזריאלי ב- 8.8, תתפרש על שטח של 280 מ”ר;

הרשת צפויה לפתוח 7 סניפים נוספים בישראל עד סוף 2018 ועוד כ- 20 סניפים במהלך שנת 2019.

הסניף הבא ייפתח בקניון עיר ימים בנתניה

***

החנות תציע בהשקה כ-3,000  מוצרים במגוון קטגוריות שונות ובהמשך יגדל המגוון למעל 3,500 פריטים, בהן: עיצוב הבית, דיגיטל, טיפוח וקוסמטיקה, צעצועים, כלי כתיבה ומתנות, מוצרי טיולים וספורט, תיקים ארנקים, מוצרים עונתיים, אקססוריז ועוד; הקולקציה תתעדכן מדי כשבועיים; מגוון המוצרים הותאם לצרכיו של הלקוח הישראלי.

פורטפוליו המוצרים יכלול מוצרים זוכי פרסים בתחרויות הבינלאומיות Red Dot ו-iF וכן קולקציות ייחודיות של מותגים מוכרים ואהובים: כגון הפנתר הוורוד ובהמשך ייכנסו גם מוצרים מסדרות נוספות: מוצרי MARVEL , Disney , Cartoon Network , מותגים כמו: מומינים, הלו קיטי, בוב ספוג ורחוב סומסום.

***

ל-MINISO הסכם עם Apple לשיווק אביזרים תומכים במסגרת תכנית MFI כגון: כבלים לטעינה, מגני מסך ועוד המוצרים ימכרו בישראל בטווח מחירים של 10-49 ₪.

 

 

ענקית העיצוב היפנית MINISO, תפתח בתאריך 8.8.2018 את החנות הראשונה בקניון עזריאלי בתל אביב. שטח החנות ישתרע על פני 280 מ”ר. החנות בתל אביב היא הראשונה מבין 8 חנויות שיפתחו בשנת 2018 בערים מרכזיות ובהן – נתניה, באר שבע, ירושלים, חיפה, רחובות, מודיעין וחנויות נוספות. החנות הבאה צפויה להיפתח בקניון עיר ימים שבנתניה בחודש ספטמבר הקרוב וחנויות נוספות בקניון מלחה ירושלים וקניון הנגב בבאר שבע יפתחו במהלך חודש אוקטובר.

 

מגוון הפריטים בחנות יכלול כ- 3000 פריטים בלעדיים במגוון קטגוריות, בהן: בריאות ויופי, אביזרי דיגיטל, ספורט וטיולים, תיקים ואופנה, מוצרי נוי, כלי בית, מוצרים עונתיים, טקסטיל, צעצועים וכתיבה ומתנות, כאשר הייצור נעשה תוך שימוש בחומרים ובטכנולוגיה חכמה וידידותית לסביבה. החברה מחזיקה גם ברישיונות ובזכויות לייצור מוצרים ממותגים בדמויות האהובות של הפנתר הוורוד, דיסני, בוב ספוג, הלו קיטי ועוד להיטים ותיקים וחדשים. הקולקציות צפויות להתעדכן מדי כשבועיים ועד לסוף 2018 מתעתדת הרשת להכניס עוד כ- 1,000 מוצרים חדשים למגוון.

 

MINISO – קצב צמיחה מהיר של חנויות בכל רחבי העולם והקונים חוזרים לחנויות

MINISO, בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר SAIMAN הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ”ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של MINISO . החזון שלהם היה להיות מותג קמעונאי גלובאלי שמציע מוצרים איכותיים במחירים עממיים. MINISO נולדה עם צמיחת הכלכלה הווירטואלית והמכירות באון ליין כשקונים רבים מיעטו להגיע לחנויות ועל אף האתגר התאימה את עצמה והצליחה להביא מענה לביקוש.

 

כבר בשנתה הראשונה, הרשת הקימה 300 חנויות חווייתיות הממוקמות במרכזים מסחריים לצד מזון, ביגוד ובידור. כיום המותג הפך להיות פופולארי מאוד בשוק הגלובלי עם כ-3,700 חנויות ב-53 מדינות ברחבי העולם וכ-100 חנויות שנפתחות מידי חודש בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה”ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד. MINISO מתכננת לסיים את 2022 עם 10,000 חנויות בשוק הבינלאומי, כשצפי המכירות העולמי יעמוד על כ- 15 מיליארד דולר.

 

אג’נדת עיצוב יפני, כ-700 מוצרים מידי חודש ומוצרים זוכי פרסים:  

MINISO העולמית משיקה מידי חודש בין 700-600 מוצרים חדשים. הרשת מקפידה על עקרונות מרכזיים בעיצוב המוצרים שלה בין היתר על איכות גבוהה, דגש על מוצרי צריכה חכמים לשיפור סגנון החיים והפנאי, תמחור במחירים שווים לכל כיס, תחלופה גבוהה של קולקציות ושימוש בחומרים ובטכנולוגיות חכמות וידידותיות לסביבה. עיצוב המוצרים הוא לפי אסטרטגיית עיצוב היפני ואת תהליך הפיתוח מבצעים צוותי עיצוב מובילים מכל רחבי העולם. בשנת 2018 זכתה הרשת בשורה של פרסי עיצוב בתחרויות הבינלאומיות Red Dot ו-iF. בין המוצרים הזוכים: מיני מאוורר עם מקור כוח נייד, כרית מתקפלת לצוואר, מחברת משוננת להנחת העט, בקבוק מים מעוצב עם תחתית בצורת קוביות קרח ועוד.

 

עד סוף השנה MINISO ישראל תשיק את קו התמרוקים של המותג אשר עומד לחולל מהפכה במחירי השוק הישראלי. מדובר במוצרי איפור וטיפוח המיוצרים במפעלים המובילים בעולם ויובאו לישראל במחירים אטרקטיביים המאפיינים את הרשת.

 

MINISO ישראל-מחירים עממיים – 70% מהמוצרים ינוע בטווח של 5-20 ₪

טווחי המחירים של מרבית המוצרים ברשת צפויים להיות בין 5-20 ₪, למשל: קופסת תרופות לנשיאה – 5 ₪, קופסת כלי תפירה – 5 ₪, נרתיק לאוזניות – 5 ₪, זוג מחברות A4 – 10 ₪, ערכת מברגים 31 חלקים – 10 ₪, סט בקבוקי מילוי לנסיעה – 15 ₪, תיק גב ספורטיבי – 20 ₪, בושם לאישה 35 מ”ל – 39 ₪. בנוסף הקולקציה תכלול מוצרי פרימיום, כגון רמקול בלוטות’ מעוצב במחיר של 69 ₪, מטענים ניידים במחירים החל מ – 49 ₪.

 

עינת פורטוגלי, מנכ”לית MINISO ישראל: “אנו נרגשים לפתוח את החנות הראשונה של MINISO בישראל. MINISO מביאה עימה בשורת עיצוב וצריכה חדשים לשוק הישראלי, תוך דגש על חדשנות מוצרית, עיצוב, איכות וחוויית קניה בחנות לצד מחירים עממיים. השקענו משאבים רבים על מנת לייבא לישראל את המגוון הרחב ביותר של מוצרים והמותאם ביותר ללקוח הישראלי ולצרכיו. בהתאם לאסטרטגיה של MINISO העולמית להיות נגישים לכולם, נבחרו מיקומי החנויות בקניונים המובילים ברחבי הארץ. מיקום החנות הראשונה בעזריאלי תאפשר לרבים ליהנות מהחוויה החדשה ש – MINISO מביאה עימה לישראל עוד בקיץ הזה.”

 

Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של רשת MINISO העולמית: “החזון שלנו בהקמת MINISO היה להעשיר את חיינו במוצרי צריכה איכותיים אופנתיים ובעלי מחירים הוגנים. עד כה MINISO הגיעה לשווקים רבים והיום אנו מציינים את כניסתו של המותג לישראל. השוק הישראלי והצרכנים הישראלים אינם מתפשרים בכל הקשור לאיכות ודורשים מוצרים מתוחכמים. אני מאמין שMINISO  תצליח לענות על הציפיות שלהם ותפתיע אותם באופן תמידי עם מוצרים חדשים וקיימים בעלי חדשנות מוצרית ועיצובית

 

עיצוב החנות: סידור מוקפד והשראה יפנית לוגו בצורת שקית קניות עם חיוך

MINISO מייחסת חשיבות רבה לחוויית הקנייה של הצרכנים. החנויות עוצבו עד לפרטי פרטים על פי פלטת צבעים מיוחדת, שנראית לעין בבירור לכל מבקרי החנות. החנויות מזמינות, מאירות עיניים, מוקפדות ומסודרות בסדר מופתי. חוויית הקניה נוצרה כדי להעביר תחושות של נוחות, שלווה, פנאי, איכות ויצירתיות בקרב המבקרים. כל העובדים בחנות עברו הכשרה מקיפה כדי להעניק שירות איכותי בסטנדרטים הבינלאומיים של רשת MINISO.

משמעות השם MINISO נובעת מהשם מיני = קטן + סו  = סיומת משפט ביפנית. חנויות קטנות העונות על המודל העסקי של הרשת. הלוגו של MINISO הוא סל הקניות אדום, המסמל עיצוב פשוט ומודרני ואת חוויית הקניה. השם והאייקון הגרפי מבטאים שירות עם חיוך .

 

פורטוגלי: “חווית הקנייה הייחודית והמעוצבת של חנויות MINISO בישראל צפויה להציב סטנדרט בינלאומי חדש ללקוח הישראלי. יש כאן חשיבה מעמיקה על כל פרט בכדי להעניק ללקוחות חווית קניה אחרת.”

 

MINISO ישראל – צפי פריסה של כ-50 חנויות במרכזי ערים תוך 5 שנים!

MINISO ישראל הינה בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם ואליהם הצטרפו כשותפים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. הרשת מתעתדת למנות כ-30 סניפים עד לסוף 2019 ותוך 5 שנים תמנה הרשת כ-50 חנויות בפריסה ארצית. גודל חנות ממוצעת ינוע בטווח של כ-300-200 מ”ר והן תמוקמנה בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ; בשלב ב’ יפתחו חנויות גם במרכזים שכונתיים.

מעבר לתשלום
דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות